Pristatymo informacija (ištrauka iš Pirkimo taisyklių):
3.2. Pirkėjas atsako už užsakymo formoje pateiktų savo duomenų patikimumą ir tikrumą. Pirkėjas turi teisingai įrašyti savo el.pašto adresą, pristatymo adresą, pašto indeksą, mobilaus telefono numerį. Pirkėjas supranta, kad jeigu dėl klaidingai nurodytų duomenų, prekių siunta nebuvo pristatyta arba Pirkėjas nepriimė siuntos nurodytu adresu dėl įvairių priežasčių, tai nėra Pardavėjo atsakomybė ir visas pakartotino siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
7.1.Visi galimi Prekės pristatymo būdai, kainos ir kitos sąlygos nurodomos www.canni.lt Krepšelyje prieš užsakymo patvirtinimą.
7.2.Prekių, esančių sandėlyje, pristatymo terminas: 2-3 d.d.
7.3.Prekių, kai nėra atsargose (ir užsakymai leidžiami) pristatymo terminas: 5-10 d.d.
7.4.Pardavėjas išsiunčia prekes tik gavęs apmokėjimą už užsakytas prekes ir už pristatymo išlaidas.
7.5.Pardavėjas ir Pirkėjas sutinka, kad užsakymas yra užbaigtas, kai yra perduotas kurjeriui.
7.6.Jeigu Pirkėjui pristatoma prekė pažeistoje pakuotėje, Pirkėjas turite teisę nepriimti jos iš kurjerio. Tokiu atveju prekė bus grąžinta į elektroninę parduotuvę, o Pirkėjui pristatyta nauja prekė be papildomų išlaidų. Pirkėjui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista.